Sunday, October 6, 2013

MAJLIS ANUGERAH KOKURIKULUM DAN ANUGERAH PELAJAR IMPIAN HATI (APIH) 2013


 
     Majlis penyampaian Anugerah Kokurikulum 2013 SMK Tinggi Kajang telah diadakan pada 28 September. Majlis tersebut telah dirasmikan oleh Prof. Madya Dr. Ibrahim selaku YDP PIBG. Majlis dimulakan dengan tabik hormat daripada Kadet Sarjan Muhammad Zulfirdaus b. Ramdan dari unit PKBM. Prof. Madya Dr. Ibrahim telah memeriksa perbarisan yang terdiri daripada 24 anggota PKBM, Kadet Polis, KRS, PBSMM, St. John, dan Pengakap dengan diiringi oleh Tuan Pengetua, En. Nik Mat Bin  Nik Man.

     Penyampaian hadiah telah dimulakan dengan anugerah APIH yang disampaikan oleh En. Mohamad Wira bin Ibrahim selaku PK HEM.Dalam majlis tersebut juga hadirin telah disajikan dengan persembahan nyanyian dan tarian kebudayaan oleh pelajar – pelajar tingkatan enam.

     Anugerah Kokurikulum bagi  ‘Half Colour’ dan ‘Full Colour’ telah disampaikan oleh Tuan Pengetua, manakala kategori Khas telah disampaikan oleh YDP PIBG. Tokoh Kokurikulum tahun 2013 telah disandang oleh Muhammad Irfan Bin Ruzdi (5G) yang mewakili kriket manakala Tokoh Harapan pula disandang oleh Aiman Ariff bin Suffian (2C) yang terlibat secara aktif dalam pasukan bola sepak sekolah. Tahniah dan syabas kepada semua penerima anugerah.



Muhammad Zulfirdaus Bin Ramdan (4G)

0 comments:

Post a Comment